Ga naar hoofdinhoud

Junior Consultants (2x) m/v/x

Wie zijn we?

Ons bedrijf zet twee toonaangevende Workforce Management (WFM) oplossingen Internationaal op de markt te weten: ManusPlus en Softbrick.

Beide merken zijn van Nederlandse oorsprong (>30 jaar ervaring) en werken samen met klanten uit verschillende sectoren. Omdat we een bedrijf kritische oplossing hebben, is de samenwerking over het algemeen langdurig en werken veel van onze mensen al langere tijd bij ons bedrijf. Het zijn vertrouwenspersonen geworden voor onze klanten.

 

Wat zoeken we?

We zoeken twee (!) Junior Consultant/Techical Support medewerkers die door ons, wij zijn een erkend leerbedrijf, worden opgeleid tot uiteindelijk Consultants. We bieden je de mogelijkheid om bij één van onze klanten, ASML te Veldhoven, je opleiding te gaan volgen en daar je eerste klantervaring op te gaan doen. Natuurlijk zul je een gedegen inwerkperiode doorlopen en door onze0020ervaren mensen worden klaargestoomd voor het werk bij deze hightech wereldspeler. Je zult voor een deel van je tijd werkzaam zijn op locatie bij ASML te Veldhoven. De functie is voor 32 uur per week.

 

Wie ben jij?

Je moet tamelijk overtuigend, communicatief vaardig en nieuwsgierig zijn. Daarnaast ben je een doorzetter die alles op alles zet om het beste resultaat voor de klant neer te zetten. Herken jij jezelf hierin?

Laten we dan verder praten. Wij zijn op zoek naar een echte “ondernemer” die graag zijn eigen toekomst wil vormen. In jouw woordenboek komt het woord “probleem” niet voor. Jij denkt altijd in oplossingen en gaat er het liefst vandaag nog mee aan de slag. Je snapt waartoe de Workforce Management oplossing in staat is in een organisatie.

 

Naast het ongetemde talent wat jij bent, ben je ook een echte team player en scoor je het liefst samen met je collega’s. Jij zoekt naar een echte win-win situatie. Je gebruikt dit om nog meer ervaring op te doen om zo een goede consultant te worden.

 

Je verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit

  • Verlenen van 1ste lijn, en na gedegen kennis, 2de lijn (technisch)support;
  • Beantwoorden van inkomende (support) vragen;
  • Bewaken van lopende vragen en deze administratief verwerken;
  • Informeren van de klant ASML over de stand van zaken van hun case. Hierbij check je regelmatig de afgesproken Service Levels;
  • Verzamelen en vastleggen van ASML gerelateerde gegevens binnen de platformen, invoeren en up-to-date houden van deze gegevens;
  • Het aanvullen van de FAQ’s binnen onze systemen die betrekking hebben op de digitale omgevingen;
  • Aanspreekpunt bij ASML en collega’s bij technische- en gebruikersvragen over onze WFM-software;
  • Signaleren van ontwikkelingen/ veranderingen bij ASML en deze communiceren met de consultant, accountmanager en/of leidinggevende.

 

Wat heb je daarvoor nodig?

  • Uitstekende klantgerichtheid;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, mondeling en schriftelijk;
  • Een flinke dosis nieuwsgierigheid en leergierigheid;
  • Een teamplayer die ook goed zelfstandig kan werken;
  • Analytisch vermogen, empathisch, initiatief nemend en creatief;
  • Administratief sterk;
  • Kennis van Office 365 etc.
  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Je kunt een VOG overleggen.

 

En wat zijn de pré’s:

  • Kennis van Windows & Unix en/of software ManusPlus of Softbrick of een vergelijkbare WFM-oplossing
  • Ervaring op een klantenservice afdeling

    Upload Your CV Here

    Back To Top