skip to Main Content

Werken bij
ons team.

Heb je passie met IT, een sterk analytisch vermogen en ben je een ster in tafelvoetbal? Wellicht word jij onze nieuwe collega! Als collega van Softbrick maak je deel uit van succesvolle en groeiende organisatie. Persoonlijke ontwikkeling en werkplezier staan bij ons hoog in het vaandel.

Word je enthousiast een van de onderstaande vacatures? Laat dan je CV en motivatiebrief achter. Staat op dit moment niet jouw gewenste functie open maar zie je jezelf wel bij Softbrick werken? Wij ontvangen graag je gegevens in een open sollicitatie. Laat ons weten waarom jij onmisbaar bent voor onze organisatie.

Softbrick Workforce Vitality box
Bekijk de vacatures

Vacatures

logo

Heb jij de drive om de best passende oplossingen te realiseren? Voel jij je prettig in een rol waarin je interessante functionaliteiten en applicaties gaat ontwikkelen voor toonaangevende klanten? Wil je onderdeel uitmaken van een succesvolle en groeiende organisatie en je talenten bij ons inzetten, dan maken we graag kennis met jouw als enthousiaste medior developer.

Functieomschrijving
In de rol van Developer werk je samen met je collega’s aan de realisatie van de ‘next generation’ Softbrick applicatie en de integratie van nieuwe functionaliteiten in de bestaande producten. Wij verwachten dat je actief deelneemt in het development team waarbij je meedenkt en meewerkt aan het bouwen en integreren nieuwe functionaliteiten. Je krijgt voldoende ruimte om je verder te ontwikkelen in een professioneel en enthousiast team.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je staat open voor de behoefte aan bedrijfssoftware die aansluit bij de belevingswereld van toekomstige generatie gebruikers;
  • Je werkt in teamverband, signaleert trends en deelt je kennis binnen het team;
  • Je neemt de verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het werk dat je levert;
  • Je denkt proactief mee aan de verdere ontwikkeling van ons platform;
  • Je houdt voortdurend de behoeften van onze klanten en de eindgebruikers van onze software in beeld;
  • Je blijft up-to-date over de ontwikkelingen op het gebied van Business Information Management en Software development;
  • Je hebt een goed analytische vermogen.

Profiel

  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
  • Technische vaardigheid in o.a. Javascript, SQL, PhP en Python;
  • Technische vaardigheid met mobiele IOS & Android Apps bouwen in Cordova/Ionic;
  • Ervaring met Javascript web frameworks waaronder Angular;
  • Ervaring in het analyseren en implementeren van functionele vraagstukken

Wij bieden

  • Een uitdagende fulltime functie binnen een innovatief en gestructureerd werkend development & deployment team;
  • De mogelijkheid te werken voor een scala van toonaangevende internationaal opererende organisaties;
  • De mogelijkheid om aansprekende resultaten te boeken die bijdragen aan het succes van onze klanten en onze organisatie;
  • Een prettige, resultaatgerichte bedrijfscultuur waarbinnen creativiteit en innovatie worden gestimuleerd;
  • Een marktconform salaris;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en carrièremogelijkheden.
rectangle

    Selecteer en upload uw motivatie*

    Selecteer en upload uw CV*

    logo

    Voor onze afdeling Customer Support zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. Ben jij zeer klantvriendelijk ingesteld en administratief goed onderlegd? Staat het leveren van kwaliteit op nummer 1? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jij zorgt ervoor dat de klanten correct en tijdig worden geïnformeerd over hun case.

    Wie ben jij en wat ga je doen?

    Als Customer Support medewerker ben je communicatief super sterk. Je vindt het leuk om klanten te ondersteunen bij het oplossen van hun vraagstukken. Je zult veel moeten leren over ons product dus een flinke dosis leergierigheid is op zijn plaats.

    Alle inkomende telefonische oproepen, komen bij jou terecht. Jij kijkt wat je zelf op kunt lossen en welke vragen doorgezet moeten worden naar een van je collega’s. Omdat wij graag leren van de vragen van onze klanten, is het belangrijk dat dit administratief wordt verwerkt in onze online portal. Zo werken we gezamenlijk aan een nog beter product.

    Je verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit

    • Verlenen van 1ste en 2de lijns (technisch)support aan klanten m.b.t. alle binnenkomende vragen
    • Beantwoorden van inkomende telefoonoproepen;
    • Bewaken van lopende klantvragen en deze administratief verwerken
    • Informeren van klanten over de stand van zaken van hun case. Hierbij check je regelmatig de afgesproken Service Levels.
    • Verzamelen en vastleggen van klant gerelateerde gegevens binnen de platformen, invoeren en up-to-date houden van deze gegevens;
    • Het aanvullen van de FAQ’s binnen onze systemen die betrekking hebben op de digitale omgevingen;
    • Aanspreekpunt voor klanten en collega’s bij technische- en gebruikersvragen over onze software;
    • Signaleren van ontwikkelingen / veranderingen bij klanten en deze communiceren met de consultants, accountmanagers en/of leidinggevende;

    Wat heb je daar voor nodig?

    • Uitstekende klantgerichtheid;
    • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, mondeling en schriftelijk;
    • Een flinke dosis leergierigheid
    • Een teamplayer die ook goed zelfstandig kan werken;
    • Analytisch vermogen, empathisch, initiatief nemend en creatief;
    • Administratief sterk;
    • Kennis van Word, Excel;
    • MBO werk- en denkniveau;
    • Je kunt een VOG overleggen

    En wat zijn de pré’s:

    • Kennis van Windows, SQL en/of software Softbrick
    • Ervaring op een klantenservice afdeling

    En wat krijg je daarvoor terug?

    • Leuke werkzaamheden in een nog leuker team
    • Veel vrijheid en ruimte voor initiatief
    • Gezellige en informele werksfeer met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
    • Maandelijks interne Softbrick Academy
    • Meerdere, leuke teamuitjes per jaar
    • Hilarische en uitdagende corona pubquizzen
    • En uiteraard een passend salaris. We starten met een tijdelijke overeenkomst. Uiteindelijk is het onze intentie om iemand een vast dienstverband aan te bieden.

    Krijg jij energie van deze vacature? Dan willen we je graag spreken. Via onze website kun je reageren middels een cv en motivatie. Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met HR; Marieke Veuger. Zij is te bereiken via +31(0)345 473 259 of via marieke.veuger@softbrick.nl

    rectangle

      Selecteer en upload uw motivatie*

      Selecteer en upload uw CV*

      logo

      Staat jouw vacature er niet bij maar zie je jezelf wel voor Softbrick werken? Laat ons dan weten waarom jij onmisbaar bent en stuur een open sollicitatie.

      Wat bieden wij?

      • Werken bij een snel groeiend en dynamische organisatie
      • Marktconform arbeidsvoorwaarden
      • Ambitieuze collega’s in een informele sfeer
      • Kantoor midden in Nederland
      • Eigen ontwikkeling

      Heb je interesse?
      Ben je extreem goed in wat je doet en heb je affiniteit met Workforce Management?  Laat je CV en motivatie achter en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega!

      rectangle

        Selecteer en upload uw motivatie*

        Selecteer en upload uw CV*

        Back To Top